wallester.jpg
Wallester: Een revolutie in de uitgifte van kaarten en het beheer van bedrijfsuitgaven

Wallester boekt grote vooruitgang. De aanpak van de organisatie betreffende de uitgifte van kaarten en bedrijfsuitgaven is niets minder dan revolutionair te noemen. De betalingsinfrastructuur is vooruitstrevend met baanbrekende functies.

Wallester streeft ernaar om aan de moderne bedrijfsbehoeften te voldoen met oplossingen die op maat gemaakt zijn. Een zeer belangrijke functie is de onbeperkte en directe mogelijkheid om kaarten uit te geven.

In combinatie met de geavanceerde financiële functionaliteiten van Wallester kunnen bedrijven hun bedrijfsuitgaven beter controleren en overzien.

De kaartuitgifte is onbeperkt en vindt direct plaats.

Wallester onderscheidt zich door de onbeperkte, directe uitgifte van kaarten. De white-label oplossing is het paradepaardje van het platform van Wallester voor de uitgifte van kaarten. Met deze service kunnen klanten snel en kosteneffectief hun eigen VISA-kaartprogramma met bedrijfsnaam lanceren, een aanpasbare mobiele applicatie maken of diensten integreren via REST API. Alle financiële functies zijn eenvoudig toegankelijk via de mobiele app en het platform. Als bedrijven Wallester gebruiken, kunnen ze zich snel aanpassen aan hun veranderende financiële situatie en behoeften.

De traditionele barrières die gepaard gaan met vertraagde uitgifte van kaarten bestaan niet meer. En het maakt niet uit of het een fysiek of virtueel bedrijf is, Wallester helpt organisaties over de financiële middelen te beschikken die ze nodig hebben om flexibel te opereren en snel beslissingen te kunnen nemen.

Wallester Business – Uitgebreid ecosysteem voor uitgavenbeheer

Dankzij het uitgebreid ecosysteem voor uitgavenbeheer van Wallester Business hebben bedrijven een verbeterde financiële en transparante controle. Dit uitgebreide uitgavenbeheersysteem is afgestemd op individuele behoeften met een naadloze integratie van zowel virtuele als fysieke Visa-kaartuitgifte.

Wallester-Business.jpg

Met het systeem kunnen bedrijfsleiders gedetailleerde transactierapporten bekijken en aanpasbare uitgavencontroles instellen, die allemaal kunnen worden geïntegreerd met de boekhoudsoftware. Met deze tools zijn bedrijven beter in staat om hun uitgaven bij te houden en budgetten te beheren, allemaal via een systeem dat moeiteloos functioneert.

Dit is een alles-in-één programma dat budgetbeheer op maat mogelijk maakt. Met het systeem kunnen bedrijfsleiders:

Fysieke en virtuele zakelijke uitgavenkaarten koppelen aan een IBAN-rekening.

  • Transacties bekijken in realtime om uitgaven te controleren d.m.v. gedetailleerde rapporten.
  • Budgetten beheren met een geïntegreerde boekhoudservice.
  • Zakelijke reiskosten onderweg beheren.
  • Betalingen voor personeelsaankopen goedkeuren.
  • Direct virtuele kaarten uitgeven voor de aankoop van online reclame.
  • Facturen eenvoudig uploaden via de app.

Geavanceerde technologische integratie

De geavanceerde technologische integratie van Wallester zorgt voor naadloze interactie met een reeks platforms en systemen. De REST API-ondersteuning van het platform kan worden geïntegreerd in de bestaande infrastructuren. Dit betekent dat bedrijven hun uitgaven volledig kunnen beheren zonder dat zich fouten voordoen.

Voortdurende ondersteuning en ontwikkeling

Het aannemen van een innovatief product kan ontmoedigend zijn en daarom biedt Wallester doorlopende ondersteuning en training. Dit betekent dat bedrijven het platform optimaal kunnen gebruiken en het volledige potentieel van de functies kunnen benutten. Wallester Business wordt een betrouwbare partner, waardoor bedrijven hun financiële doelstellingen kunnen bereiken.

Oplossingen op maat voor uiteenlopende bedrijfsbehoeften

Wallester Business herkent de uiteenlopende eisen van bedrijven, ongeacht de grootte en de bedrijfstak. Hun oplossingen op maat zijn gericht op de behoeften van elk bedrijf op het gebied van financieel beheer.

Van uitgavenkaarten voor afdelingsbudgetbeheer tot het revolutionaire Payroll-programma, Wallester Business stelt bedrijven in staat om hun financiële workflows aan te passen aan hun unieke situatie.

Het Payroll-programma is een gratis oplossing waarmee bedrijven werknemers, freelancers en filialen kunnen betalen zonder extra kosten. Het is een veilig systeem met één-klik registratie, wat betekent dat werknemers onmiddellijk toegang hebben tot financiële middelen via de Wallester-app.

Bedrijven kunnen hun activiteiten verder aanpassen via Wallester met exclusieve BIN’s en BIN-assortimenten, waaronder virtuele kaarten.

Wereldwijd bereik en kostenefficiëntie

Wallester is al actief in 37 landen. Hieronder vallen de EU, het VK, de VS, Canada, Australië en Hong Kong. Als zodanig is er bewezen wereldwijde operationele capaciteit en ongeëvenaarde flexibiliteit in de manier waarop bedrijven financieel kunnen werken.

wallester

Bovendien optimaliseert het kostenefficiënte prijsmodel de operationele kosten. Dit komt doordat er geen herlaadkosten en transactiekosten zijn voor bepaalde valuta. Als zodanig is het een aantrekkelijk voorstel voor bedrijven die de kosteneffectiviteit willen maximaliseren zonder afbreuk te doen aan de functionaliteit.

Betalingsprocessen revolutioneren

Naast de kernfuncties die worden aangeboden, staat Wallester bekend om zijn innovatieve oplossingen die inspelen op de branchespecifieke uitdagingen.

Hieronder vallen zaken als problemen bij online media-inkoop en ingewikkelde salarisverwerking. Functies zoals whitelisting voor veilige advertentieaankopen en geautomatiseerde 3DS-verificatie bewijzen hoe Wallester zich inzet voor het verbeteren van betalingsprocessen.

Ze streven naar naadloze transactieverwerking met de hoogste beveiligingsnormen. Dit betekent dat transacties worden verwerkt terwijl veelvoorkomende obstakels worden tegengehouden.

Groei en innovatie stimuleren

De prestaties van Wallester groeiden exponentieel van 2022 tot 2023, wat de rol van Wallester onderstreept bij het stimuleren van innovatie en het faciliteren van financiële groei van bedrijven. Met een aanzienlijke toename van het betalingsvolume, de inkomsten en het aantal klanten is Wallester een duidelijke aanjager voor uitbreiding en operationele superioriteit.

Wallester – Transformatieve kaartuitgifte

Wallester en haar benadering van kaartuitgifte en uitgavenbeheer is transformerend. Het biedt bedrijven ongeëvenaarde controle, flexibiliteit en efficiëntie, waar ze zich ook bevinden. De innovatieve functies en op maat gemaakte oplossingen van Wallester Business geven bedrijven een sterke positie om te groeien. De organisatie is innovatief en geeft een nieuwe definitie aan financieel management zoals wij dat kennen.

Ook interessant

Wanneer is een Startup geen Startup meer?

Wanneer is een Startup geen Startup meer?

Omdat het lange tijd werd geassocieerd met jonge creatieven boordevol ideeën, heeft de naam startup een zekere aantrekkingskracht. Maar in de kern is een startup gewoon een bedrijf in de beginfase. Dit betekent dat een startup op een gegeven moment niet meer correct...

De 3 grootste Voordelen van Lockers op Kantoor

De 3 grootste Voordelen van Lockers op Kantoor

Lockers op kantoor bieden een hoop mogelijkheden om rommelige werkplekken en kantoren te verbeteren. Ze kunnen een rustige en productieve werkomgeving creëren. Tegenwoordig zijn er meer dan genoeg opties om dit op een stijlvolle manier te doen zodat het kantoor nog...

Welke Manieren van Ladingzekering zijn er allemaal?

Welke Manieren van Ladingzekering zijn er allemaal?

Het op de juiste manier zekeren van lading tijdens het transporteren van goederen is essentieel voor de veiligheid op de weg. Daarnaast voorkom je schade aan goederen en vermijd je hoge boetes. In deze blog gaan we verschillende manieren van ladingzekering bespreken...

Waarom zou je Doorwerken na je Pensioen? 

Waarom zou je Doorwerken na je Pensioen? 

In een samenleving waar vergrijzing een groeiend fenomeen is, is het belangrijk om naar innovatieve oplossingen te zoeken die inspelen op de behoeften van oudere volwassenen. Een van deze oplossingen is het ouderenuitzendbureau, een concept dat de laatste jaren steeds...

Hoe vind je het perfecte relatiegeschenk voor je bedrijf?

Hoe vind je het perfecte relatiegeschenk voor je bedrijf?

Heb jij een bedrijf en wil je graag nieuwe klanten binnenhalen, of de band met bestaande klanten aanhalen? Dan is het tijd om met relatiegeschenken te gaan werken. Dit is namelijk nog altijd een van de effectiefste manieren om je bedrijf op de kaart te zetten. Dat...

Geautomatiseerde SEA: haal meer uit jouw online marketing

Geautomatiseerde SEA: haal meer uit jouw online marketing

SEA is een vorm van online adverteren op zoekmachines zoals Google, Bing en Yahoo, gericht op het vergroten van zichtbaarheid en het leiden van gericht verkeer naar websites. Geautomatiseerde systemen maken verschillende aspecten van SEA-campagnes efficiënter, zoals...